×

Notificare de redirecționare

Vei fi acum redirecționat către . Te rugăm să ții cont că nu avem influență asupra conținutului și procesării datelor de pe paginile externe. Mai multe informații poți găsi în politica noastră de confidențialitate.

Confirm

Istoria Nutline

1996

Brandul Nutline ia naștere, lansând primul produs ambalat, semințe de floarea soarelui pestrițe.

2000

Nutline își extinde portofoliul prin lansarea gamei de alune nobile și a semințelor de dovleac.

2004

Un brand pentru fiecare ocazie, Nutline lansează ambalajele de „sharing”.

2007

Inovațiile continuă să surprindă fanii brandului prin lansarea gamei de semințe decojite de floarea soarelui, atât crude cât și aromate.

2008

Portofoliul premium Nutline se extinde prin lansarea gamei de Mixuri de alune nobile. Tot în acest an se lansează și semințele pestrițe Big Super Sized.

2010

Semințele negre și arahidele Nutline completează gama de produse.

2011

Nutline crește în segmentul de semințe pestrițe cu noul produs de 300 g.

2012

Portofoliul se diversifică cu semințe pestrițe cu aromă de paprika și semințe negre în ambalaj de 300 g, pentru momentele petrecute alături de prieteni.

2014

Nutline lansează semințele albe de floarea soarelui, pentru gusturi variate.

2015

Semințele Nutline se relansează într-un nou ambalaj, mai bine crescute și mai bine prăjite. Arahidele Fiesta se relansează sub calitate garantată Nutline.

2016

Nutline lansează semințele negre și albe în ambalaj de 200g.

2022

Nutline, cel mai bine vândut brand, în categoria alune și semințe, după 25 de ani de experiență pe piață se lansează cu o nouă identitate vizuală. Mai plin de viață, mai optimist, mai echilibrat și mai apetisant.