
1996
Brandul Nutline ia naștere, lansând primul produs ambalat, semințe de floarea soarelui pestrițe.
Notificare de redirecționare
Vei fi acum redirecționat către . Te rugăm să ții cont că nu avem influență asupra conținutului și procesării datelor de pe paginile externe. Mai multe informații poți găsi în politica noastră de confidențialitate.
ConfirmBrandul Nutline ia naștere, lansând primul produs ambalat, semințe de floarea soarelui pestrițe.
Nutline își extinde portofoliul prin lansarea gamei de alune nobile și a semințelor de dovleac.
Un brand pentru fiecare ocazie, Nutline lansează ambalajele de „sharing”.
Inovațiile continuă să surprindă fanii brandului prin lansarea gamei de semințe decojite de floarea soarelui, atât crude cât și aromate.
Portofoliul premium Nutline se extinde prin lansarea gamei de Mixuri de alune nobile. Tot în acest an se lansează și semințele pestrițe Big Super Sized.
Semințele negre și arahidele Nutline completează gama de produse.
Nutline crește în segmentul de semințe pestrițe cu noul produs de 300 g.
Portofoliul se diversifică cu semințe pestrițe cu aromă de paprika și semințe negre în ambalaj de 300 g, pentru momentele petrecute alături de prieteni.
Nutline lansează semințele albe de floarea soarelui, pentru gusturi variate.
Semințele Nutline se relansează într-un nou ambalaj, mai bine crescute și mai bine prăjite. Arahidele Fiesta se relansează sub calitate garantată Nutline.
Nutline lansează semințele negre și albe în ambalaj de 200g.
Nutline, cel mai bine vândut brand, în categoria alune și semințe, după 25 de ani de experiență pe piață se lansează cu o nouă identitate vizuală. Mai plin de viață, mai optimist, mai echilibrat și mai apetisant.