Istoria fructelor in coaja

Istoria si proprietatile benefice ale arahidelor si fructelor cu coaja

La nivel mondial, arahidele si fructele cu coaja sunt un aliment important de foarte mult timp.

Arahidele si alunele nu sunt numai produse gustoase, fiecare avand propriile sale avantaje nutritionale, regasite in alimentatia multor tari.

Una dintre descoperirile nutritionale ale anilor 1990 a fost ca frecventa ridicata a consumului de fructe cu coaja imbunatateste sanatatea in mod considerabil.

Arahidele si fructele cu coaja au o densitate nutritiva ridicata. Acest lucru inseamna ca acestea ofera o varietate si o cantitate mare de nutrienti per portie si ca acestea contin multe vitamine si minerale.

Compozitia de grasime favorabila din arahide si fructe cu coaja pare sa fie relevanta in prevenirea bolilor cardiovasculare. Acest lucru se datoreaza faptului ca 80-90% din grasimea din arahide si alune este nesaturata – grasime „buna”.

Migdalele sunt recunoscute pentru proprietatile lor antioxidante.

Nucile braziliene sunt foarte bogate in seleniu mineral, datorita solului scaldat de soare din zona Amazonului, in care acestea cresc.

Caju este o buna sursa de magneziu si fosfor.

Alunele de padure sunt o sursa excelenta de vitamina E.

Nucile macadamia au cel mai mare conținut de grasimi nesaturate dintre toate fructele cu coaja.

Arahidele contin cantitati mari de vitamina B3, vitamina E si zinc.

Nucile de pecan contin un nivel ridicat de zinc si vitamina B1.

Fisticul este o buna sursa de fosfor.

Nucile sunt recunoscute pentru continutul lor ridicat de acizi grasi Omega – 3.