Gustarea optima pentru un plus de energie!

Arahide si alte fructe cu coaja, gustarea optima pentru un plus de energie!

Cum sa devenim activi

Miscarea este benefica pentru toata lumea, la orice varsta! Un stil de viata activ te face sa te simti mai sanatos, mai fericit si mai relaxat. Și, desigur, iti mentine corpul in forma. Un stil de viata activ are un efect pozitiv asupra multor procese din corpul tau, cu atat mai mult cu cat adopti, in parallel, si o dieta sanatoasa.

Incepe sa faci miscare

Ti se pare dificil sa ramai activ pe parcursul zilei? Arunca o privire la obiceiurile tale de zi cu zi si gandeste-te la mici modificari. Alege scarile in loc de lift, spre exemplu. Sau mergi la o plimbare la pranz, insotit sau singur. Primul pas este sa te bucuri de miscare.

Standarde pentru  miscare

Vei obtine suficient exercitiu zilnic daca esti activ timp de cel puțin 30 de minute pe zi, minim 5 zile pe saptamana.

Copiii trebuie sa-si consume energia pentru minim 60 de minute zilnic.

Nu este neaparat nevoie sa fim activi pentru 30 (sau 60) de minute consecutive. Un minim de 5 minute este suficient pentru a face inima ta sa lucreze mai repede. Ceea ce inseamna ca 3 perioade de miscare a cate 10 minute functioneaza la fel de bine. Mersul cu bicicleta sau o plimbare pe jos conteaza foarte mult. Alternativ, ai putea merge la sala de sport pentru a te mentine in forma.

O mica gustare inainte de a face sport

Ai chef sa faci miscare, dar nu ai manca o masa intreaga? Inainte de a incepe, mananca un pumn de  arahide sau alune / alte fructe cu coaja pentru a lupta cu senzatia de foame. Acestea iti confera un plus de energie, astfel incat tu sa te poti bucura cu adevarat de antrenament. Datorita indicelui glicemic scazut, acestea iti dau energie pentru o perioada indelungata de timp.

Aminteste-ti sa bei suficiente lichide in timpul activitatii si sa consumi  multe fructe si legume pe parcursul zilei!